Glume. Bancuri . Poante

Cele mai noi glume, bancuri , poante. Faze hazlii.

Horoscop personalizat

joi, martie 16, 2006

glume si bancuri (1)

Soţia:
- Dacă mai vii încă o dată beat, jur că nu îţi mai vorbesc deloc!
- Te rog, iubito...Nu mă ispiti....

Un puşti de 14 ani intră într-un bar şi vede acolo un spectacol de streptease. Iese la un moment dat în fugă din bar şi se întâlneşte cu un prieten.
-Ce-ai păţit mă, de fugi ca nebunul?
-Mi-a spus mie bunica că dacă mă uit la femei dezbrăcate mă voi transforma în stană de piatră! Şi cred că am început să mă pietrific.

Şeful către secretară:
- Cine ţi-a spus că doar pentru că te-am sărutat de câteva ori ai dreptul să leneveşti toată ziua?
- Avocatul meu

La interviu:
- Sunteţi căsătorit?
- Nu.
- Ne pare rău, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuite să se subordoneze.

Facultatea de medicina Bucuresti 1998, laboratorul de fiziologie
(studenti anul 1). Se studiaza compozitia salivei, inclusiv la microscop (necolorata, proaspata). Toti studentii sunt rugati sa scuipe pe lama si apoi sa priveasca prin microscop structura salivei. Cativa studenti de anul 3 (care stiu deja procedura...) fac o farsa unei boboace. Se duc la WC, unul se masturbeaza si pune sperma pe o lama de microscop. Se duc apoi in laboratorul de fizio si o schimba cu lama cu saliva) unei studente de anul 1.
Privind prin microscop, naiva studenta cheama intrigata profesorul:
-"Dom' profesor, uitati, se misca !!!"
- Profesorul se uita intrigat, apoi se intoarce incruntat catre
nefericita studenta: "Domnisoara, dumnneata te-ai spalat pe dinti azi-
dimineata?

Doua prietene stateau de vorba.
- Te-ai uitat vreodata în ochii sotului tau în timp ce faceai sex?
- Da.
- Si ce mutra avea?
- Statea în usa ca prostul...

Un oltean vine acasa beat crita si se culca cu caciula pe cap. Pe la miezul noptii, se trezeste, pune mana in cap si-si spune surprins:
-Mai, mare minune. M-am culcat chel si m-am trezit cu parul valvoi.

"De ce sunt oltenii muzicieni?"
"Pentru ca dorm pe "sol" si vorbesc cu "fa"."

"Cum fac oltenii un gard?"
"Bat 3 scanduri si scriu s.a.m.d. (sau etc.)..."

"De ce isi plimba oltenii nevasta cu roaba prin pivnita?"
"Ca sa o obisnuiasca cu metroul!"

Moare Bill Clinton si ajunge in iad. Ca fost sef de stat, Lucifer
ii ofera sansa sa isi aleaga singur o pedeapsa. Astefel incep sa viziteze
camerele de tortura.
In prima camera era Stalin legat de un stalp iar diavolii aruncau pe el acid sulfuric.
Clinton spune ca nu-i convine aceasta pedeapsa pentru ca-i prea cruda.
Lucifer ii mai da o sansa. In a doua camera era Mao intr-un cazan mare cu smoala.
Normal refuza si aceasta pedeapsa.
Mai are o sansa. In a treia camera, Kenneth Starr (procurorul ce
a anchetat cazul Monica Lewinsky) era legat de maini picioare, iar Monica in genunchi in fata lui.
Clinton foarte fercit spune:
- Da, normal, astfel de pedeapsa imi doresc!
Lucifer:
- Monica, esti libera, ti-am gasit inlocuitor.