Glume. Bancuri . Poante

Cele mai noi glume, bancuri , poante. Faze hazlii.

Horoscop personalizat

joi, iunie 29, 2006

glume si bancuri (4)

Pe aeroportul din Londra Bush este primit de regina Angliei si pleaca
impreuna spre palat intr-un Bentley argintiu din 1934 pana la limita
centrului Londrei, unde se urca intr-un cupeu din secolul XVII, tras de
sase armasari magnifici. Deodata, armasarul din dreapta spate da drumul
celei mai oribile si cutremuratoare emisii de gaze, care umplu instantaneu
trasura. Regina se intoarce catre Bush si explica: "Domnule presedinte, va
rog sa acceptati regretele mele. Sunt sigura ca intelegeti ca exista unele
situatii pe care nici o regina nu le poate controla!" George W., un
autentic gentleman texan, raspunde: "Majestate, va rog sa depasim
subiectul. Stiti, daca n-ati fi spus nimic, as fi considerat ca a fost unul
dintre cai!".


Ursul, lupul si măgarul la cârcima din pădure: - O sticlă de votca! ceru
ursul. - O sticlă?! se mirară ceilalti doi. -Da, măi băieti! Am o treabă cu
o ursoaică si vreau să fiu tare! - O sticlă de votcă! ceru si lupul. - O
sticlă?! se mirară ceilalti doi. - Da, măi băieti! Am o treabă cu o
lupoaică si vreau si eu să fiu tare! - O cinzeacă de votcă! ceru si
măgarul. - Numai o cincizeacă?! se mirară ceilalti doi. - Măi baieti, eu
sculă am, beau doar ca să-mi sclipeasca ochii...


Primul ministru al Israelului viziteaza Statele Unite si se intilneste
cu presedintele. Dupa o discutie foarte cordiala, presedintele Statelor
Unite zice: - In semn de prietenie, vreau sa-ti dau cadou.... o masina. -
Nu pot primi, zice primul ministru al Israelului. Eu sint politician si se
va spune ca am primit mita. -Atunci, plateste-mi. -Cat? -Zece dolari. Se
cauta primul ministru al Israelului prin buzunare, gaseste o bancnota de
douazeci de dolari si i-o da presedintelui Statelor Unite. Se cauta
presedintele Statelor Unite prin buzunare si nu gaseste zece dolari, sa dea
restul. - Nu-i nimic, spune primul ministru al Israelului, mai da-mi o
masina.