Glume. Bancuri . Poante

Cele mai noi glume, bancuri , poante. Faze hazlii.

Horoscop personalizat

joi, ianuarie 11, 2007

glume si bancuri (13)

Cum isi aleg chinezii numele viitorului copil?
- Dau drumul unui lighean pe scari si noteaza ce aud

De ce a murit Hitler?
- A primit factura de la gaz.

Cum se obtine lumina cu ajutorul apei?
- Spaland geamurile!

Zboara o pata aurie prin casa. Ce e?
- Musca cu dinte de aur.
- De ce un cocos canta cu ochii inchisi?
- Sa vada lumea ca stie versurile pe de rost.

Stii cum se cheama un caine fara picioare?
- Nu se cheama ca oricum nu vine...

Stii cum se saluta somalezii?
- Ce vant de aduce pe aici frate?

Care este varianta scurta la Scrisoarea a III-a ?
- Tu esti Mircea?
- NU!

Rashela ii zice lui Itic:
- Itzic, m-am gindit bine si am hotarat sa divortam!
- Cum asa, mai Rashela, dupa 40 de ani de casatorie!
Dar ce-ti veni?
- Pai tu-ti dai seama, mai Itzic, ca in 40 de ani tu
nu mi-ai cumparat niciodata nimic?
- Pai nu mi-ai spus niciodata ca ai avea ceva de
vanzare!

Doi cocosi vobeau ...
-Hai ma pana la alimentara ...
-Ce pana mea sa facem noi la alimentara ?!
-Hai ma prostule . vedem si noi puicutze goale ... !